Anhydritová podlaha Baumit nová technologie ?

Podlahářská zvláštní škola

Anhydritová podlaha za nejlepší cenu - levnější nebude

Pojďme se trochu s nadsázkou podívat na jednu realizaci anhydritivé podlahy. Jak se vám líbí? Myslím si, že nelíbí, tak jako se nelíbila investorovi. Ovšem dodavatel a realizační firma byla jiného názoru, že je vše v pořádku a jen se to přebrousí. Já osobně s tímto tvrzením nesouhlasím, zrovna tak nesouhlasím s tím, jak je anhydrit v drtivé většině případů prezentován jako konečná finální rovná podlaha, na kterou lze položit cokoliv. Ano takovou informaci dostane zákazník, pokud se rozhodne pro anhydritovou podlahu. 

Jeho překvapení však nastane, když se tam objeví podlahář a podá investorovi pravdivé informace a to že bude potřeba brousit a nivelovat v případě, že chce na to položit jakoukoliv měkčenou podlahovinu jako PVC, CV, vinyl, lepený korek nebo bude chtít celoplošně lepit dřevěné podlahy apod. Pokud je anhydritová podlaha tak nějak rovná, je vhodná pouze na pokládku podlah plovoucím způsobem. 

Za mě je anhydritová podlaha pouze základní podklad, který je pro pokládku podlah třeba dále vhodně dle typu podlahoviny upravit.

Ve videu vidíte anhydrit od firmy Baumit, netvrdím, že je špatný, ale jeho aplikace nebyla provedena vůbec dobře. 

V technickém listě uvádí: 
Vhodný podklad pod všechny druhy podlahových krytin a ideálně rovný podklad vhodný pro všechny druhy podlahových krytin. - S tímto tvrzením si dovolím nesouhlasit, je to matení zákazníka.

Když dočtete návod, také se dozvíte že:
Je-li to nutné, lze povrch potěru v interiéru před pokládáním dlažby a podlahovin vyrovnat Baumit samonivelační stěrkou.

Tak jak to tedy s tím anhydritem je? Když se udělá, je rovný a může se pokládat cokoliv, jak píší i bez přebroušení, odstranění vrchního šlemu / sintru /  jak tvrdí zákazníkům a píši v návodech a letácích? A nebo, musí se brousit a nivelovat?

Sorry, ale tomu snad nikdo nevěří. Už jste někdo viděl položené PVC rovnou na anhydritu?  Řekl bych, vhodný na to hodit tak koberec to beru, a když se povede, tak položit podlahy na plovoucí způsob. Ale lepit PVC, protože když je podlahové topení, tak to se musí, si nedovedu představit. Jo dovedu, už jsem takovou prasečinu viděl. Každý zkušený podlahář moc dobře ví, že to nejde. A ještě když přidají, že se nemusí brousit, to už je totálně špatně.

To co vidíme na videu je ale jasné všem, že zde selhal lidský faktor - prostě tohle se vůbec nepovedlo. Za to nemůže žádný anhydrit!

Může to vypadat, že dobře udělaný anhydrit je jako YETI - ještě ho nikdo neviděl. To je myšleno tak trochu v nadsázce, samozřejmě ho někdo viděl a i ho určitě někdo umí udělat, oni se to ty firmy také pořád učí.

Jak na anhydrit správně? ... Tedy pokud je dobře udělaný, ne jako v tomto videu. Nějaké info co a jak, na co si dát pozor najdete ZDE:

 

34787 Zobrazení - Vytvořeno: 29.1.2013 • naposledy editováno: 22.4.2020
Pomozte nám zvýšit dosah našich článků sdílením. Děkujeme.

Nepřehlédněte i naše další články,...

Vinylové podlahy jak by se lepit rozhodně neměly

12636 Zobrazení - Vytvořeno: 2.3.2017 • editováno: 2.3.2017

Podívejte se na krátké video, jak může dopadnout lepení vinylové podlahy. Pokud vyhraje cena nad zdravým rozumem, může zákazník dopadnout s vinylovou podlahou tak jako na videu. Jednoznačně ...
číst více

Jak nivelace na lopatu sedla, všechno ven a znova

6164 Zobrazení - Vytvořeno: 10.11.2016 • editováno: 10.11.2016

Někdy se riskovat vyplatí, to ovšem nebyl tento případ. Reklamaci nestihl ani podat, hned byla zamítnuta. Jednak posuzovat tuto nivelaci mi nepříslušelo, za druhé posuďte sami.
číst více

Exotické podlahy a zákazník čekají na podlaháře tří roky, ale marně

7326 Zobrazení - Vytvořeno: 10.1.2016 • editováno: 24.9.2016

Říká se, že exotické podlahy vydrží  téměř všechno. Ale není podlaha jako podlaha. Na samém začátku příběhu  se zrodila v hlavě zákazníka myšlenka položit si do baráku dřevěnou podlahu. ...
číst více

Zedníci aneb nivelace na druhý pokus a stejně to nevyšlo

12771 Zobrazení - Vytvořeno: 21.2.2015 • editováno: 24.9.2016

Nivelace na podlahy aneb tak takhle teda NE ! Udělat dobře somonivelační hmotu, není zcela jednoduché. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila parta zedníků. Zprvu jim elektrické podlahové topený ...
číst více

2 minuty PEKLA na PODLAZE

13704 Zobrazení - Vytvořeno: 26.4.2014 • editováno: 24.9.2016

Počítej a hledej.... Kolik chyb se stalo při této aplikaci samonivelační hmoty? Dokážete během 2 minut spočítat všechny chyby a vyjmenovat je? Kdo bude nejblíže správnému číslu, a jaké číslo ...
číst více

Jak v žádném případě nelepit vinylovou podlahu

26966 Zobrazení - Vytvořeno: 4.4.2014 • editováno: 24.9.2016

Není válec jako válec a není podlahář jako podlahář, investore probuď se ! Ráno vstanu, zapnu rádio, poslechnu zprávy, pustím televizi, kouknu na ranní zprávy, slyším, jak se zvedá ekonomika, snižuje ...
číst více

Nebezpečná podlaha v tělocvičně na základní škole, je nebo není?

20316 Zobrazení - Vytvořeno: 8.8.2013 • editováno: 1.10.2016

  Nestačí si jen pustit video, je potřeba si to přečíst. Tohle je celkový pohled na věc, kterou si podlaháři procházejí na výběrových řízeních.   Tělocvična ...
číst více

Chlapi, neblbněte, izolujte ty podlahy, koukněte, jak to vypadá.

35236 Zobrazení - Vytvořeno: 14.6.2013 • editováno: 24.9.2016

Izolace pod podlahy Takhle to dopadne, když se podcení příprava podkladu. Masívní dřevěná podlaha položená na trámy, které jsou na ušlapané hlíně, jak tohle asi mohlo dopadnout? Někdo čekal, ...
číst více

Nivelace, jakou svět neviděl - podlaháři žasnou.

21894 Zobrazení - Vytvořeno: 11.4.2013 • editováno: 24.9.2016

Jak nedělat nivelaci na podlahy Tohle video jsem netočil já ani podlaháři, bylo na youtube volně ke stažení jako prezentace o jakého výrobce se jedná, poznáte hned na začátku. Že až takhle ...
číst více

Nivelace jakou tu nikdo neviděl ...

15349 Zobrazení - Vytvořeno: 26.2.2013 • editováno: 24.9.2016


číst více

Anhydritová podlaha Baumit nová technologie ?

34787 Zobrazení - Vytvořeno: 29.1.2013 • editováno: 22.4.2020

Podlahářská zvláštní škola Anhydritová podlaha za nejlepší cenu - levnější nebude Pojďme se trochu s nadsázkou podívat na jednu realizaci anhydritivé podlahy. Jak se vám líbí? Myslím si, že ...
číst více

Lepená vinylová podlaha a vlhkost o 50 - 90% větší jak to dopadlo

21228 Zobrazení - Vytvořeno: 12.1.2013 • editováno: 24.9.2016

Lepená vinylová podlaha a vlhko v podkladu. Co se stalo s vinylovou podlahou? Zákazník reklamuje vinylovou podlahu. Všude se to zvedá a odlepuje, přijeďte si to opravit. Podlahář, po ...
číst více

Parkety z kopce do kopce jenom ne rovně

13730 Zobrazení - Vytvořeno: 9.1.2013 • editováno: 24.9.2016

Podlahářská zvláštní škola díl 3 Jak se pokládají parkety do kopce a z kopce můžete se podívat na fotkách, je to vidět na první pohled. Proč k tomu došlo a za jakých okolností, jestli ...
číst více

Takhle se vinylové podlahy opravdu nepokládají

20479 Zobrazení - Vytvořeno: 9.1.2013 • editováno: 24.9.2016

Jak položit vinylové podlahy na špatný podklad? Z této pokládky vinylové podlahy si neberte příklad. Všechny lamely vinylové podlahy museli být odstraněny. Podklad se musel obrousit, znovu znivelovat ...
číst více

Katastrofa na podlaze lepení vinylové podlahy a nivelace

43534 Zobrazení - Vytvořeno: 8.1.2013 • editováno: 24.9.2016

Vinylová podlaha PŘED Špatný začátek, dobrý konec. Došlo k porušení technologického postupu. Výsledkem toho je odtržení nanesené nivelační hmoty v množství 425kg od podkladu. ...
číst více

Anhydritová podlaha na kaši

15322 Zobrazení - Vytvořeno: 4.12.2012 • editováno: 24.9.2016

Anhydritové podlahy pozor na ně. Prostě když už teda na podlahu lejete anhydrit, tak to dělejte pořádně. Nikdo neříká, že to nemůžete, jen dodržujte technologické postupy a pečlivě vybírejte ...
číst více

Podlahářská zvláštní škola aneb chlapi tak takhle NE !

36925 Zobrazení - Vytvořeno: 9.10.2012 • editováno: 24.9.2016

Takhle to dopadá, když se ve škole nebo na školení chrápe! Je to marný... je to marný ... je to marný.
číst více

"REKLAMACE" Vlado a PEPA - 2 díl

22389 Zobrazení - Vytvořeno: 19.7.2012 • editováno: 24.9.2016

Průsery na podlahách a pod podlahy Reklamace 1 díl  
číst více

Je 20 let praxe dostatečné měřítko, jak zvládáte dobře své řemeslo?

7904 Zobrazení - Vytvořeno: 4.2.2017 • editováno: 4.2.2017

Já to dělám 20 let, zaznělo několikrát během krátké chvíle při rozhovoru s podlahářem Nikdo mě tady nebude školit, jak to mám dělat. Mnohdy se lidé ohánějí tím, jak dlouho to či ono dělají. Je ...
číst více

Jak nepokládat vinylovou podlahu

5410 Zobrazení - Vytvořeno: 3.2.2017 • editováno: 3.2.2017

Někdy se při reklamaci i docela pobavím. Když dojdete na reklamaci položené masivní vinylové podlahy, kde je dobře udělané nic, až okatě všechno špatně, začínám se rozhlížet, kde jsou skryté kamery. ...
číst více

REKLAMACE na lištu, ukončovací koncovka

5150 Zobrazení - Vytvořeno: 8.12.2016 • editováno: 8.12.2016

Vyřešení reklamace zákazník: Něco na té liště chybí, zapomněli jste mi dodat koncovku, posílám foto. podlahář:  Ano omlouvám se, dodám, ale obávám se, že máte lištu obráceně. zákazník: ...
číst více

STOP... Tohle opravdu je už moc!

12021 Zobrazení - Vytvořeno: 26.8.2014 • editováno: 24.9.2016

Nivelovat vlnitým papírem? To tu ještě nebylo.  Marně přemýšlím nad tím PROČ. Koho tento nesmysl napadl?  Koho vedlo k tomuto trestnému činu, kdo to spáchal. Když už si myslím, že jsem ...
číst více

Pod PVC se podložky nedávají!

12937 Zobrazení - Vytvořeno: 2.7.2013 • editováno: 24.9.2016

Podložka pod PVC z operačního sálu, že by nová specialita, pane doktore? Asi těžko, bude podlahář vědět, jaký řez má vést u pacienta, který má chycené slepé střevo. Podlahář ví kam říznout do podlahy. ...
číst více

To chtělo hodně odvahy, položit na to podlahy

26350 Zobrazení - Vytvořeno: 8.5.2013 • editováno: 24.9.2016

Takhle se příprava podkladu nedělá Byli jsme přizváni na vyřešení vzniklé situace na betonové podlaze. Účel naší návštěvy technické podlahářské policie byl jednoduchý, aspoň se na první pohled ...
číst více

Anhydrit za to nemůže, měl se pořádně odbrousit před nivelací

19791 Zobrazení - Vytvořeno: 12.4.2013 • editováno: 24.9.2016

Podíváme se zase na jeden příběh anhydritové podlahy. Stále se v praxi setkávám s tím, že se velice podceňuje příprava podkladu. Zvláště pokud se jedná o anhydritové podlahy, které v případě, že ...
číst více

Vlhkost pod PVC se jen tak sama nevytratí II.

22703 Zobrazení - Vytvořeno: 19.3.2013 • editováno: 24.9.2016

Na podlaze je položená podlahovina Tarkett homogenní PVC v rolích ošetřený povrch PUR. Oprava poškozeného místa nebyla dokončená, nebyl homogen zavařen, odlepoval se od podkladu a byla z toho cítit ...
číst více

Laminátová podlaha bez dilatací ? Žádný problém ...

16277 Zobrazení - Vytvořeno: 25.2.2013 • editováno: 5.10.2016

Určitě jste se někdy setkali se zákazníkem, který chtěl položit laminátovou podlahu bez přechodových lišt a vše v jedné ploše. To, že to zákazník nechápe, že to nejde je v pořádku, kdyby tomu rozuměl, ...
číst více

Vlhkosti v podkladech

9382 Zobrazení - Vytvořeno: 25.7.2012 • editováno: 24.9.2016

             
číst více

Špatný návod na instalaci PVC

12256 Zobrazení - Vytvořeno: 10.7.2014 • editováno: 24.9.2016

Docela mě jímala hrůza, co jsem se všechno dozvěděl.      „Jak nainstalovat PVC podlahu“ nebo „Jak položit PVC podlahu“ Jednoho dne jsem pročítal ...
číst více

Komentáře

avatar

Vavřík Michal

2 0
00:10 - 6.4.2013

Dobrý den, jako elektrikář stavící rodinný domek (doposud většinou svépomocí) brouzdám internetem a sbírám rozumy. Než jsem natrefil na videopodlahy tak pro mě anhydrit byl jenom další úkol co přijde po omítkách. Po 1.hodině zde mi slezly vlasy :-( Jako naprostý lajk prosím o radu. Od několika známých a kamarádů jsem slyšel že anhydrit od Cemexu (z domíchávače) ne, že je měkký a nábytek dělá otlaky, že lepší je Cemix (ze sila) Podle tohoto webu asi mají měco špatně, problém by měla řešit nivelační stěrka? 2.věc Nikde jsem se tu nedočetl jestli se musí nějak upravovat i pod dlažbu? A co bude dělat pod dlažbou ve vlhké koupelně? 3.věc Od vynilu do obýváku asi upustím, přijde mi to hodně složité,drahé a s nejistým výsledkem. Co ale místo něj? Jak obývák,tak dlažbu v chodbě a koupelně bude vyhřívat podlahovka 4.věc Můžu u anhydritu v patře (ložnice) bez podlahovky do budoucna něco promeškat, když ho ze začátku nechám jenom tak jak je,a jenom ho (z finančních důvodů) zakryju kobercem? Prosím alespoň o nějakou radu klidně i na email 250michal@seznam.cz Netvrdím že si to chci dělat sám, na to nemám, ale rád bych rozeznal odborníka od fušera a nadruhou stranu nedělal (neplatil) něco co nemá opodstatnění.Předem moc děkuji.

avatar

Drlik Jan - ZOSO-TEX

6 0
21:03 - 14.2.2013

Dobry den, docela mne mrzi jak tady neustale ctu ze anhydrit stoji za pendrek! NENI TO PRAVDA! anhydritove podlahy delam osobne cca 10 let, za tu dobu jsem pracoval na mnoha stavbach a s ruznymi vyrobci materialu. Jednoznacne tedy mohu rici ze nic lepsiho nez anhydritovou podlahu neznam - zadna jina technologie neumozni zhotovit tak rychle a rovne hrubou podlahu - samosebou nesmi to delat nakej pitomec a tady je nejvetsi kamen urazu! Do remesla se "serou" vsemozni (radsi nejmenovat) a pak to vypada jako na tomto videu, ne-li hure. Samozrejme je to i otazka kvality materialu - byly tak 2 firmy ktere meli ahydrit vynikajici. bohuzel jeda z nich to potom podelala plastifikatory a tak se s timto materialem neda realizovat nic vetsiho nez 100-200m, ale je to utrpeni. Zbyva tedy jedna betonarka ktere v otazce anhydritu verim - CMB, lety provereny material. Co se tyce dnesnich radoby firem tak aby se jim material dobre rozlil do roviny tak ho preredi - pak neni divu ze zrno klesne a na povrchu je klidne i 1-2cm tzv mlika. A vsechno je to o tom ze lidi jsou bohuzel takovy ze si vyberou firmu ktera da nejlevnejsi nabidku - vezme se horsi material, praci udela nakej lojza s vasilem a pohroma je na svete. Pokud to mam shrnout tak problem je v tom kdo ty podlahy provadi - nepomlouvejte tedy prosim anhydrit obecne ale jen ty blbce co s nim neumi delat!

avatar

videopodlahy

11 0
20:05 - 16.2.2013

Na to se dá říci jen jedno .. SOUHLASÍM. Je to o ceně a výběru firmy, která to realizuje. Zároveň o podání informací zákazníkovi co od toho může čekat. Měli by dát informaci, že na pokládku podlah na plovoucí způsob, dřevo, laminát a pod.. to je vhodné, na pokládku povlakových podlah, které se budou lepit PVC,CV,vinyl,marmoleum,korek a podobně to bez další nivelace vhodné není.Všechno se prokreslí na podlaze. Ke všem anhydritům, ke kterýmm jsem se dostal v 99% byla podána informace špatně. Možná je to i o tom, že ten kdo tu podlahu navrhuje, neřeší dál co příjde na vrch a jaké jsou technologické postupy, prostě to neřeší. Nejlepší ještě je, když v obýváku udělají 3 topné okruhy, které oddilatují a protože výškově mají max 5mm tak tam chtějí nalepit vinyl a podlaháři vyřeš to. Co s tím teď ? Problém, který někdo způsobil ještě na začátku.... při výběru podlahy. Prostě nejde položit všechno na cokoliv.

avatar

Zdeněk Kolář

0 0
01:37 - 11.2.2014

Dobrý den, také mám v projektu podlahové topení zalité anhydridem a po čtení zde nevím vlastné jestli je to správně zvolená technologie, protože na vršek chceme lepit vinyl. Není tedy lepší beton s plastifikátorem? jsem ve fázi že budu dělat omítky a můžu tedy ještě měnit technologii podlahy. A poto nerozumím této Vaší větě "Nejlepší ještě je, když v obýváku udělají 3 topné okruhy, které oddilatují a protože výškově mají max 5mm tak tam chtějí nalepit vinyl a podlaháři vyřeš to." Můžu tedy požádat o radu. Zdeněk

avatar

Vávra

8 3
13:20 - 6.4.2013

Napsal jste to dobře.. "zadna jina technologie neumozni zhotovit tak rychle a rovne hrubou podlahu" To HRUBOU PODLAHU bych zdůraznil, protože ti co to dělají to prezentují jako finální, rovnou, hladkou podlahu, na kterou lze položit cokoliv a to je opravdu LEŽ jak věž.

avatar

Petr Krejčíř

2 0
16:27 - 31.1.2013

Zdravím, loni jsem také řešil anhydritovou podlahu v RD. Vybral jsem firmu Cemex. Anhydrit byl krásně hladký bez kráterů jako máte vy. Osobně se domnívám, že realizační firma odflákla zvibrování směsi po vylití. U mě prošli několikrát každou místnost a pořádně tu směs zvibrovali, aby vyhnali všechny bubliny. Absolutně rovné to ovšem nebylo. Lehce se obkreslily trubky podlahovky, protože jsme šli na minimální krytí 35 mm. Nerovnost byla +-1 mm na 2m vodováze. Anhydrit jsme odbrousili a znivelovali. Ta rovinatost se nedá srovnat. Jsem přesvědčen, že kdybychom lepili vynil rovnou na anhydrit, bylo by to vidět. To, že Vám realizační firma říká, že je vše v pořádku chápu! Jinak by to museli opravit a to stojí peníze!

avatar

Patrik

0 0
19:48 - 7.2.2013

Jestli je nerovnost 1 mm na 2 m lati ,tak ´jste narazil na dobrou spolecnost.Podle ČSN pro ČR je pripustna tolerance 2mm na 2m.V Nemecku-a ted dobre ctete je povoleno 5 mm na 2m.Nikdo nikdy neudela absolutni rovinu.Je to naprosty blabol. PS:Takze nejenom ,ze Nemci (podlahari) za to dostanou daleko vice penez,ale jeste to muzou udelat hur.Dobry paradox ze?

avatar

Jan Ryšavý

0 0
01:02 - 31.1.2013

Díky moc za reakce. Trochu jsem hledal a našel několik zdrojů u podlahářských firem, které zmiňují pojem "Alfa sádra FE" (stačí zadat do vyhledávače). Svorně uvádějí, že potěry typu FE není třeba brousit, podrobně viz předposlední odstavec v článku technologa TBG Pražské malty: http://www.imaterialy.cz/Beton/Pojiva-na-bazi-siranu-vapenateho-a-jejich-pouziti-u-TBG-Prazske-malty.html Proto předpokládám, že je Baumit Alpha 2000 právě typu FE (ověřím). Zaráží mě rozpor mezi tím, co tvrdí výrobci potěrů a některé podlahářské firmy a co zde popisujete Vy. Je Alfa sádra FE nějaká novější technologie, se kterou jste se zatím nesetkali?

avatar

videopodlahy

9 0
06:53 - 31.1.2013

Jde spíše o to, že ještě jsem se nesetkal od dob kdy tu jsou anhydrity, aby byli udělané tak, jak uvadí výrbci a zpracovatelé anhydritu. Při pokládce měkčeného PVC nebo PVC vinylových podlah, musí být podklad opravdu dokonale rovný a hladký. A to oni nezvládnou. Jak anhydrit tak zpracovatelé. To znamená brousi a následně nivlovat. To samé platí pokud se na to cokoliv lepí. Řeknu to naplno, jedna věc je co píší a říkají výrobci anhydritu a co snese papír a druhá věc je realita. Zatím mne nikdo o ničem jiném nepřesvědčil. Kdyby uváděli anhydrit je vhodný na volnou pokádku podlah plovoucím způsobem, laminát, dřevo, korek atd.. v případě lepení a pokládky měkčeného pvc a podah podobných je potřeba podklad upravit. V tomto případě by to byla pravda. Tak jak to prezentují do teď, uvádí v omyl koncového zákazníka.

avatar

karamba

3 0
19:53 - 30.1.2013

¨To jsou záběry jak z Marsu.

avatar

Darek

0 0
19:54 - 30.1.2013

Taky jsem chvíli koukal na co to vlastně koukám :-))) to je masakr !

avatar

Jan Ryšavý

0 0
13:10 - 30.1.2013

Zdravím, zde investor této podlahy. Chtěl bych jen upřesnit: jde o materiál Baumit Alpha 2000. Dodavatel nás skutečně informoval, že anhydritové podlahy z tohoto materiálu není třeba brousit, penetrovat a vyrovnávat samo nivelační stěrkou. Ověřoval jsem po telefonu u technika společnosti Baumit. Ten mi potvrdil, že pokud byly dodrženy postupy pro lití podlahy (rozlivová zkouška, případně v případě pochybností odtrhová zkouška), není Baumit Alpha 2000 třeba brousit, protože společnost Baumit používá jiné složení potěru než ostatní firmy. Bublinky nad smyčkami podlahového topení prý nejsou na závadu, pokud vyhoví odtrhová zkouška. Požádali jsme dodavatele, aby technika Baumit pozval na stavbu, protože jsem ze situace velice rozpačití. Zvažujeme možnost položit dřevěnou podlahu plovoucím způsobem, abychom předešli problémům a vyhnuli dalším investicím (broušení, penetrace, nivelační vrstva). Současná anhydritová vrstva má navíc přesně minimálních 35mm.

avatar

Karel

1 0
15:03 - 30.1.2013

Doporučoval bychVám toho technika dotáhnout na místo činu, ukázat mu to a aby to přebrousili diamantem do roviny oni. Broušení 1m2 takovéto podlahy počítejte od 145 - 185,-Kč bez DPH. Na takovou podlahu nelze položit ani nic plovoucím způsobem, to se na mne nezlobte. Do toho žádný podlahář nepůjde, doufám. Jestli ano velice bych pochyboval o jeho kvalifikaci.

avatar

videopodlahy

1 0
15:12 - 30.1.2013

Ve Vašem případě se obávám, že to nebude opravdu to pravé ořechové. Pod podlahu na plovoucí způsob se dává parozábrana a kvalitní podložka, která přenáší teplo z podlahového topení, které máte instalované. Parozábrana by na takovém podkladu nevydržela. Podklad pod podlahy má být rovný, hladký :-) Vaše podlaha v této fázi jaké se nachází nesplňuje základní požadavky normy ČSN 744505 podlahy společná ustanovení. To co máte na zemi opravdu v pořádku není. Byl jsem tam a viděl jsem to. Opravdu je to nechte uvést do nějaké podoby " životaschopnosti" funkčnosti. Další vícenáklady s tím spojené by měla nést realizační firma, která aplikaci anhydritu prováděla.

avatar

SatanOkkY

1 0
14:01 - 21.6.2016

Keď som zbadal tie fotky tak ma až zamrazilo. My sme svojpomocne (pretože každý chlap si chce dokázať, že to vie urobiť a navyše chcete aj ušetriť) rekonštruovali dom a rozhodli sme sa pre podlahové vykurovanie zaliate "anhydrid(t)om". Pre "anhydrid(t)" sme sa rozhodli na základe odporúčania kamoša, ktorý si to dal tiež do novostavby a na základe toho, že sme plánovali položiť laminátovú podlahu plávajúcim spôsobom - tzv. plávajúcu podlahu (cena a samo-doma rýchla pokládka) a lepiť dlažbu. Cez známeho kontakt prišli jeho známy s ktorými realizuje (sem tam aj na čierno) podlahové vykurovanie - chlapi doniesli "laser", lištu a zápisník. Povedali koľko je minimálne treba XPS-ka polystyrénu (7cm pri prestavbe + 3cm nopová platňa), celé to pomerali (jasne, že v rohoch a na krajoch bol starý betón vystúpený) a popísali po stenách, že kde do ktorej miestnosti je treba koľko polystyrénu aby sa to na hrubo "zrovnalo". Povedali koľko to bude stáť, aké sú obštrukcie potom (schnutie a ponúkli aj brúsenie) dohodli sme sa kedy presne dôjdu liať, nechali nám kontakt a odišli. V stanovený deň (dohliadala manželka) došlo silo s tromi chlapmi, napojili sa na pripravenú elektriku a vodu, rozbehli mašinu a na terči zrobili rozlivovú skúšku. Potom to celé vyliali, tyčami odvzdušnili a "znivelovali", povedli ešte raz ako to treba nechať vyschnúť, zobrali peniaze a odišli. Za 3 hodinky mali urobených cca. 75m2. Na druhý deň som to bol pozrieť a vyvetrať a skontrolovať rovinnosť (2mm na 2 metrovej vodováhe) - povrch hladký a rovina v poriadku. Ale asi po 4 dňoch boli vzduchovými bublinkami obkreslené trubky vykurovania (ale ozaj to bolo len veľmi jemné) - hneď ma chytil nepokoj tak som si to vytelefonoval a ukľudil sa. Po asi ďalších piatich dňoch tie bublinky postupne "vyplávali" a po prebrúsení kotúčovou brúskou s hrubým šmirgľom bol povrch opäť rovný. No a potom sa to nechalo vyschnúť, napenetrovalo sa to a položila plávajúca podlaha. No a potom neskôr ešte sa nalepila aj dlažba. Jediné čo som neurobil bolo meranie vlhkosti - tu sa musím spoľahnuť nato, že pred pokládkou "plovky" to bolo asi mesiac a pol odkryté a už sa v tom aj postupne kúrilo. Teraz by som to aj vďaka týmto stránkam už takto neurobil. Inak som si pozrel dátový list k tomu Baumit Alpha 2000 a ten sa má liať v dvoch fázach s odstupom 24 hodín. Takže aj to môže byť dôvod toho čo sa Vám udialo na povrchu. Možno by bolo doplniť, že ako to dopadlo celé.

avatar

Mirek Kubíček

0 0
10:08 - 30.1.2013

Je to jednoduché, vemte Janser Speedtronic a brusný talíř s karbidovými kolečkami a zbruste to. Potřebujete k tomu ještě odsávací popelnici - je z to dost materíálu. No a potom znovu vystěrkovat. Je to rychlé a snadné jenom to musí někdo zaplatit. Sám jsem takto odbrušoval 1,5cm anhydritu na ploše 40m2, když se hoši spletli s vágrisem a jde to i rychle. MK

avatar

Podlahářství Ústí

0 0
08:33 - 30.1.2013

Jednoznačně předělat.

avatar

Karel

0 0
07:58 - 30.1.2013

Jednoznačně bych je to nechal vykopat a předělat !

avatar

Skácel Jarda

0 0
06:42 - 30.1.2013

Viděl jsem hodně, aspoň jsem si to myslel, než jsem zhlédl tohle video. Neskutečný - ještě mi řekněte, že ta tohle lidi zaplatili a jdu do vrtule.